Motor de barca Honda BF 8
CEL MAI USOR DIN CLASA SA
Motorul BF8, ofera utilizatorilor barcii performante demne de incredere intr-un pachet usor de transportat, care are o masa redusa si caracteristici care fac motorul simplu de utilizat si de transportat. In plus manerul de transport integrat, mufa de iesire pentru incarcarea bateriei sunt caracteristici standard. Sistemul de imbogatire a amestecului si aprinderea electronica programata (PGM Ig) asigura porniri rapide, in timp ce controlul bascularii si indicatoarele de avertizare ale motorului sunt asezate la indemana utilizatorului pentru rapiditate, ajustari confortabile. Motorul este fixat cu, sistemul exclusiv Honda, intr-un montaj tip pendul proiectat special pentru a absorbi vibratiile motorului, aceasta impreuna cu utilizarea unei elice cu 4 pale, asigura utilizatorului barcii o navigare linistita si un inalt nivel de performata la orice turatie.
Motor de barca Honda 8 cp | |
Tip | în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie |
Cilindree | 222cm3 |
Alezaj x Cursă | 58×42 mm |
Turaţie maximă | 4500 – 5500 rpm |
Putere la axul elicei | 8 CP / 5000 rpm |
Dispunerea supapelor | SOHC |
Numă de supape/cilindru | 2 |
Alimentare benzină | 1 carburator |
Sistem de aprindere | Electronică programată (PGM Ig) |
Sistem pornire | Manual / Electric |
Ungere | Prin barbotare |
Sistem răcire | Răcire cu apă |
Alternator | 12 Amperi – pornire electrică6 Amperi – pornire manuală |
Intervale de asietă | 5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o |
Interval de basculare | 71o |
Transmisie | |
Raport de transmisie | 2,33:1 |
Transmisie | F-N-R |
Elice | din Aluminiu cu 4 pale |
Dimensiuni | |
Lungime cizma | 381 mm (picior scurt) |
508 mm (picior lung) | |
Greutate la gol | 42,0 kg (picior scurt) |
44,5 kg (picior lung) |